donderdag 13 september 2018

Fijne Kerst


Dan maar weer verder met de kerstkaarten.
Afgelopen week kreeg ik dan toch eindelijk mijn bestelling met MD materialen binnen. Er was ergens iets is gegaan waardoor ik niets binnenkreeg. Na een telefoontje werd dat gelukkig redelijk snel opgelost.
Tussen de bedrijven toch maar even er mee aan de slag geweest. Vindt de gnomes zo leuk.
Dat papier is helemaal mijn ding, vooral die ruitjes.....

Deze kaart kan ook weer meedoen bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt: 
Dessin: Pretty Paper bloc Swedish Winter
Sterrencirkel: Craftables CR1447
Afbeelding: Hetty's Gnomes HK1703
Gnome: Creatables LR0554
Sterren: Craftables CR1448
Tekst: Kerstwensen CS0979
Snow Paper: CA3104
Gesso, lint

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Anita.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart, zo vrolijk en kleurig ! Heel mooi met die ruitjes, en leuke kabouters ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuke vrolijke kaart!!
    gezellig dat je erbij bent van de week..
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is het geworden. Lekker vrolijk met die ruitjes.
    Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal top Anita !!!!!
    Geniet van de kleindochter , congrats !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Anita. Ik zie vandaag veel gnomes langskomen. Ze zijn ook zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met gnomes. Mooi, dat rood/witte papier. Nog gefeliciteerd met de geboorte van Merith. Mooi dekentje en leuke mbile hanger en rammelaar heb je gehaakt voor haar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf kaartje ik heb de gnomes ook vind ze geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerst kaart en een gezellig plaatje met die gnomes erop , heb hier zelf niet zo veel mee, maar zie ze
    meerdere keren verschijnen op de kaarten en begin ze al leuker te vinden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerd is dit !
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart, ook al heb je veel geduld moeten hebben voor he het materiaal kreeg... lekker fleurig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita