zondag 16 september 2018

Kerst

Even een drukke week gehad en nauwelijks geknutseld, wel workshops gegeven.
Heb me wat afgerend van hot naar her, dus hoop dat het komende week weer wat rustiger wordt.
Ik heb jullie nog een kerstkaart beloofd van die vierkantjes waarvan ik nog een vel had.
Nou tadaaaaa!!!
Hier is er weer eentje.


Zijn jullie ook allemaal met de kerstkaarten bezig nu? 
Op tijd beginnen voorkomt stress denk ik dan maar.

Wat heb ik gebruikt: 
Blokjesvel
Vloeipapier met flock sterren
Tak: Kaisercraft
Poinsetta: Bosskut
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen MDesign CS10018
Diamond Gems: Gold JU0952
Lint, Perlen Pen rood

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Mooie en frisse kaart. Ik heb geen kerstkaartenstress. Ik maak er eke week eentje en als ik te kort km, dat gebruik ik kampt en klare kaartjes . Rustig an hè, te hard rennen is echt niet goed, weet het uit ervaring. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms heb je van die weken Nelleke, gelukkig niet elke week....

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart Anita ! Jij had dus een drukke maar wel gezellige week denk ik !
    Ik heb heel stilletjes al een aantal kerstkaarten gemaakt maar ik zou flink moeten in gang schieten, anders gaat het toch op het einde nog allemaal haast en spoed worden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita