donderdag 27 september 2018

Meer kerst......


En dan is het weer donderdag en weer tijd voor een kerstkaartje.
Ik heb vandaag eindelijk het knutselen weer opgepakt. Het valt nog niet mee want mijn ene oog traant nog heel erg maar het lukt weer mits ik niet te lang bezig ben.
Je zou er van afkicken......haha!
Dit kaartje had ik al eerder gemaakt want ben nu bezig voor onze tweeling (bijna klaar met nr. 2).
Voor onze zoon is de kaart al op de bus, voor dochterlief gaat hij gewoon mee als we op bezoek gaan zondag.
Na zondag zal ik ze laten zien, maar nu eerst weer kerst voor 52 weeks to Christmas.
De kaart met goudfolie bewerkt vond ik bij de vernieuwde Xenos. Een pakket 24 dubbele foliekaarten in 4 dessins met enveloppen. Hier kun je dus prachtige sfeervolle kerstkaarten mee maken en heb je gelijk de kerstsfeer te pakken. Ze zijn er ook in zilver, maar ik vind goud warmer en kerstig.

Wat heb ik gebruikt:
Label, hert, ster: Collectables COL1442 (Karin Joan)
Strik: Collectables COL1441 (Karin Joan)
Embossing: DF3427 extra (ster)
Touwstempel: Twigs & Twine KJ1715
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Mirror Paper gold: CA3134
Diamond Gems gold: JU0952
Bakerstwine, vellum, embossingpoeder
Kaart: Xenos

Groetjes
ANITA



11 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart! Door de goudfolie is de kaart zelf al feestelijk. Fijn dat het met je ogen weer de goed kant op gaat. Zoiets als een allergische reactie verwacht je niet bij een oogcontrole.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel mooi die goudfolie ! Ik wens je snel beterschap voor je ogen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi anita wat een leuke kaart, éénvoudig maar daar door heeft het ook wel wat.Hopelijk dat het gauw beter gaat met je ogen,schrik je wel van denk ik .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labelkaart Anita , beterschap met je oog !!
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en sprankelend kerstkaartje Anita, leuk met die tag erop..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kerstkaartje, Anita. Leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje leuk met die goudkleurige achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi mooi mooi, dat hert is altijd leuk om te gebruiken, geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita