donderdag 4 oktober 2018

Challenge 210 Marianne Design Challenge Blog

Er staat weer een nieuwe challenge online op het Marianne Design Challenge Blog
Jolanda wil graag dat we een drieluik kaart maken met minimaal 3 producten van MDesign.
Niet moeilijk dus.

In de vorige post vertelde ik dat onze dochter (en haar broer) afgelopen zondag jarig was en voor haar maakte ik tussen de bedrijven door een 3 luikkaart.


De kaart voor haar tweelingbroer komt nog.

Ik ben aan de slag gegaan met de ticketmal van Studio Light, die had ik nog niet gebruikt.
Ik heb hem 2 keer gestanst en over elkaar geplakt om een 3 luik te krijgen.
Verder heb ik hem heel eenvoudig gehouden omdat onze dochter daarvan houd.
Kom allemaal gezellig meedoen en kom even kijken wat het designteam heeft gemaakt.

Wat heb ik gebruikt:
Ticketmal: Studiolight
Dessinpapier: Hello Beautiful van Piatek Trynastego
Hoera: Collectables COL1449
Jaar: Craftables CR1417
Cijfers: Craftables CR1429
Bloemen: Creatables LR0545
Lint

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Super leuk Anita, prachtig 3 luik.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de ticketmal zo te gebruiken.
    Met dat mooie papier is het ook niet nodig om meer op je kaart te doen. Ziet er mooi uit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige drieluik geworden, leuk idee om de ticketmal zo te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!!!
    Als je dit prachtige designpapier gebruikt, dan is het zonde om al die mooie bloemen te gaan verstoppen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita