donderdag 25 oktober 2018

Paars !!!!!

Nou ik ben wel echt uit mijn comfortzone gegaan dit keer.....
Ik heb dus helemaal niets met paars maar wat doe je als je een blokje hebt gekregen met allemaal paarstinten voor kerst nog wel!
Toch maar eens kijken wat ik daarmee kan.😊
Nou dit dus, tadaaaaaa.....


Helaas zie je het schitteren van het witte papier niet op de foto, dat maakt het nu net mooi.

Laten ze nu bij Dutch Card Lovers een challenge hebben (nog net) waar ze ruitjes willen zien.
Ik heb allerlei ruitjes maar omdat ik met dit blokje wilde werken zijn het ruiten geworden.
Anders dan anders ruiten dus.
Nou wat vinden jullie er nu van?

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Purple Holidays Paperstack van Craft Emotions 
Kerstballen: Marieke stans
Tekst: Kerstwensen CS0979 Marianne Design
Snw Paper: CA3104 Mdesign
Waxkoord, fluweellint

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Met deze kaart is ook niets mis mee hoor. Hij is best leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk! Eens wat anders, een paarse kerstkaart. Prachtige stans is dit trouwens met die kerstballen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer eens wat anders voor kerst dan de gebruikelijke kleuren, mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg leuk, Anita. Het is enorm paars, dat lijkt me voor jou dan wel wennen, maar het heeft wel iets!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart en wat een mooie ruiten achtergrond heb je gebruikt! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind hem geweldig geworden, is zeker ff wennen dat paars maar toch heeft het wel wat heb laats een blok gekocht met roze kerst papier, geeft toch ook wel een heel apart effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart
    Een fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita