zondag 28 oktober 2018

Welkom thuis


Dit kaartje maakte ik een maand geleden al voor mijn moeder toen ze thuis kwam van 8 weken revalideren.
Ik ben steeds vergeten om hem te plaatsen.


Het is gewoon een CAS kaart met een combinatie van Stampin'Up! en Marianne Design.
Ook de binnenkant is bewerkt.
Wisten jullie dat ik nog een blog heb?
Daar plaats ik alles wat met Stampin Up! te maken heeft dus alle acties maar zeker ook alle kaarten die ik als voorbeeld maak voor de workshops.
Kijk dus ook eens op mijn Stampin'Up! blog of wordt volger dan blijf je op de hoogte.

Wat heb ik gebruikt: 
Inkt: Rich Razzleberry, Crushed Country
Alphabet: Collectables COL1449
Bloemen: Stampin'Up! set Birthday Blossoms
Mini Alphabet: Craftables CR1417
Binnenkant:
Bloemen: Karin Joan Gewoon Speciaal KJ1702

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita