dinsdag 6 november 2018

Happy Day


Deze kaart maakten we op een workshopochtend hier bij mij thuis.
Ik probeer de dames altijd weer wat nieuws te laten doen en daag daarbij ook mijzelf uit.
Zo ook met deze speciale vouw/pop-upkaart. Ik vond hem ergens op internet.


Zo ziet de binnenkant eruit. Het lichte gedeelte popped op uit de kaart.
Je moet wel goed opletten met vouwen en dessinpapier snijden maar als hij dan af ias heb je iets aparts.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Decotime
Ovaal: Basic Shapes Craftables CR1333
Tekst: ArtSecially
Takjes: MemoryBox
Bloem: MDesign Creatables LR0545
Binnenkant:
Cirkel: Creatables LR0141
Afbeelding: Matties Mooiste MB0176
Pearls White: CA3132
Hoek: Crafters Companion

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita