dinsdag 25 december 2018

Een schitterende kerst


Vandaag is het kerst en daarom wil ik iedereen

HELE GEZELLIGE KERSTDAGEN 

toewensen, geniet van elkaar.

Dit kerstkaartje is gemaakt met een basiskaart van Xenos en materialen van Karin Joan.
Zw blijven prachtig om CAS kaarten mee te maken.

Wat heb ik gebruikt:
Basiskaart: Xenos
Rechthoek: Basic Shapes Craftables CR1390
Embosing tak: Design Folder 3450
Tag en hert: Collectables COL1442
Strikken en stekers: Collectables COL1441
Tekst: Kerstwensen CS0979
Takjes: Twig & Twines KJ1715
Mirror Paper gold: CA3134
Bakerstwine

Kerstgroetjs
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje !
    Ik wens je een gezellige Kerstdag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke cas kaart en het labeltje erop is ook mooi een eenvoudig kaartje maar toch wel erg leuk.
    gezellige dagen, en de rest heb ik al op mijn bericht op mijn blog geplaatst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita