zondag 16 december 2018

IJskoude wintergroetjes


Dit keer heb ik een 'kiekeboekaart' gemaakt.
Wat is dat grappig en leuk om te doen.
Heb er zelfs een workshop mee gegeven en de dames waren ook enthousiast.
Het lijkt zo moeilijk maar is dat niet echt, je moet alleen even goed opletten hoe je e.e.a. plakt en dat je plaatjes goed staan.


Ik heb er een winterse kaart van gemaakt met 2 verschillende kerstmannen.
Ik ga hem zeker nog eens maken.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Swedisch Winter
Dessin binnenkant : Kruidvatblok
Afbeeldingen: Snowmen VK9568
Teksten: Kerstwensen CS0979
IJspegels: Creatables LR0392
Handschoen/muts: Creatables LR0440
Sterren: Craftables CR1448
Sneeuwvlokken: Craftables CR1335
Mirrorpaper red: CA3137
Waxcord

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart en weer een heel ander patroon ken hem niet maar lijkt me heel leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita