zondag 13 januari 2019

Kadodoos voor handige mannen


Wisten jullie dat er één keer per maand een gezellige workshop hier bij mij thuis is. 
Géén Stampin'Up! maar een groep gezellige dames die graag samen wat maken.
De vraag was om mannendingen te maken, dat blijft toch een dingetje voor velen.
Ik ben dus aan de slag gegaan om wat voorbeelden te maken.
Daar is o.a. dit kadodoosje cq gereedschapskist uitgekomen.
Wat gereedschapjes erin en je hebt een leuk kadootje voor mannen die graag klussen of 2 rechterhanden hebben......
We heben ook nog een kaart gemaakt maar die laat ik een andere keer zien.

Wat heb ik gebruikt:
Label: Craftables CR1352
Tekst: Project NL PL1519
Gereedschap: Creatables LR0288
Diamond Gems: JU0955
Mirror paper zilver: CA3135
Thick Bakerstwine

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita