zondag 24 februari 2019

JIJ.....

Afgelopen week waren er een aantal mensen jarig die een kaart verdienden.


Eén van mijn workshopdames is altijd in de weer met paars en groen dus daar moest ik wat mee doen.
Deze stans en teksten zijn ook super leuk voor CAS kaarten en allerlei gelegenheden.
Deze doet ook mee bij Just Us Girls Challenge daar vragen ze een kaart met de kleur 'amethyst' (paars).

Deze was voor een jarige dame van een forum waar ik lid van ben. 

En de blauwe maakte ik voor mijn neef die 21 jaar oud werd, deze werd wat strakker en stoerder dus.
Ben dus lekker bezig geweest en kan weer verder met andere dingen die op mijn to do lijst staan.

Wat heb ik gebruikt:
Gelliplate
Jij en tekst: Karin Joan KJ1716

Paars/groen
Memento: Grape Jelly, Lulu Lavender, Pear Tart
Bloemen: pons Nellie Snellen
Rhinestones, sequins

Oranje/geel
Memento: Cantaloupe, Tangelo, Dandelion
Sequinqs

Blauw
Stendil: Crafters Workshop
Script: CS0940
Pigma Micron

Groetjes
ANITA


6 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan Anita! Wat is het toch een prachtige stans!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kaarten!
    Handig als je er meteen 3 maakt en verstuurd. Je hebt dan toch alles al op tafel liggen:) en kun je de verjaardagen meteen afvinken.
    Fijne Zondag verder,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Anita...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke kaarten zijn het geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really pretty cards! Love the same design created in so many different ways! Thanks for playing with Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita