maandag 4 maart 2019

Baby Boy


Nu weer even wat anders. Is wel een verschil van condoleance naar geboorte, maar dat houdt elkaar in evenwicht.
Op de Marianne Design club zijn 1 maart weer nieuwe wedstrijden online gekomen.
Eentje is een workshopkaart met dit model.
Dit voorbeeld maakte ik als inspiratie.
Ben lekker aan de slag gegaan met het papierblokje van Eline en de kleine konijntjesmal.
Ik had hem in eerste instantie niet besteld maar er bleven maar leuke dingen voorbijkomen met die beestjes, dus toch maar aangeschaft.
Hopelijk vinden jullie ze ook leuk.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Sweet Dreams
Embossing: Cuttlebugfoldere Stars 37-1911
Konijntjes: Eline's Collectables COL1463
Baby Boy: Eline's Animals Baby tekstjes EC0171
Enamel Dots: Baby Blue PL4513
Zilveren parels: Rayher
Twine, Pigma Micron pen

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje, bijzonder model!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Anita...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is het geworden. En het modelletje ziet er tof uit.
    Toevallig postte is gisteren een kaart die er veel op lijkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat leuk! Hij is heel mooi. Ik twijfel ook nog of ik hem zal aanschaffen, het is zo verleidelijk! Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief kaartje is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja een lieverd is het hoor! En wat zijn die Nijntjes weer leuk. Heb ze nog niet,maar het kriebelt wel! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita