donderdag 14 maart 2019

Challenge 221 Marianne Design Challenge Blog


En dan zijn we weer bij challenge 221 op het Marianne Design Challenge blog.
Wybrich vond het weer eens tijd worden om een ALLES MAG challenge te maken. 
Let wel op, gebruik minimaal 3 producten van Marianne Design.
Ik ben aan de slag gegaan met dit model in lekker roze tinten, voorjaar en bloemig.
Soms heb je daar gewoon even zin in.


Hier zie je het model een beetje van boven af.
Was weer leuk om te maken.
Op mijn Stampin'Up! blog komt komende week eenzelfde uitvoering met SU producten.
Eerst maar eens deze challenge.....doen jullie weer mee?

Wat heb ik gebruikt: 
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Soft Pastels
Afbeelding: Country Flowers Bouquets EWK1248
Stitched vierkant: Craftables CR1359
Hoekjes: Crafters Compagnion
Test: Craftables CR1417
Tak/blaadjes: Creatables LR0480
Bloemen: Collectables COL1323
Lint, parels

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart heb je gebruikt heb ik nog nooit eerder gezien, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje! Mooie roze bloemige kaart, erg sfeervol. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita