maandag 18 maart 2019

Feestvarken


Ruim een week geleden hebben we de laatste clubdagen van de Marianne Design club gehad. De club wordt begin april opgeheven.
Zoals elk jaar waren er weer een 3-tal workshops die dag(en). Eentje was met de nieuwe stencil van ByMarleen....het varkentje.
Ik heb de materialen mee naar huis genomen want als beheerder heb je geen tijd om mee te knutselen.
Inmiddels heb ik 2 workshops af en de 3de, een album, is in de maak. Die derde is best veel werk en moest door iedereen thuis worden afgemaakt vanwege tijdgebrek. 
Ik had dus de mogelijkheid om ook andere materialen te gebruiken😉.
De strik is met goudfolie gemaakt, lekker feestelijk.
Het varken heb ik uit dubbel papier gemaakt zodat het een dubbele kaart wordt en ie kan blijven staan. Alleen het bovenste stukje is dichtgeplakt zonder te rillen anders valt hij alsnog open.
Hij is afgewerkt met transparante glitterenamels, helaas niet zo goed te zien.
De andere workshops volgen nog.

Wat heb ik gebruikt:
Varken: stencil Piggybank ByMarleen PS8027
Tekst: CS0844
Label: Craftables CR1352
Mirror Paper gold: 3134
Enamels Dots: Dew Drops PL4514
Lintje, wiebeloog, Distressinkt  Pumice Stone

Groetjes
ANITA

Ik ben momenteel een beetje aan het experimenteren met de achtergronden voor de foto's.
Wat vinden jullie hier van?

4 opmerkingen:

  1. Feestelijk varken met een gouden strik wat wil je nog meer....
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze mal toch leuk , mooi gemaakt met die feestelijke strik.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, prachtig !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, Anita. Wat jammer dat de club wordt opgeheven.
    Je achtergrond is prima!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita