zaterdag 23 maart 2019

Vintage album

Ik heb me weer een laten uitdagen.
Op de clubdagen van Marianne Design club hadden we 3 workshops.
Eéntje was dat leuke varkentje, maar de middagworkshop was wel heel anders.
De dames hadden vorig jaar aaangegeven dat ze wel eens een album wilden maken. Nou dat hebben ze geweten. Niemand heeft het afgekregen.
Ik heb het pakket mee naar huis genomen en me afgelopen week hier in vastgebeten.
Wat was het leuk om te maken maar wel heel veel werk.
Ik heb wel heel ander papier gebruikt als dat er in het pakket zat.
Was in de doos van mijn blokjes aan het zoeken en kwam dit papier van Lili of the Valley tegen dat ik eens gewonnen heb en nog niet heb durven gebruiken........tja!
Nu maar gelijk flink in gesneden.
Hier istie dan!!!!!


Hiermee ben ik gestart, dat viel nog mee.


De voorkant met een vlinder van MDesign.


de 1ste 4 pagina's


De achterkant daarvan


De middenpagina's


Hier is het label eruit




De achterkant van de middenpagina's


De serie van 3 pagina's


En de achterkanten

Ik heb echt allerlei merken door elkaar gebruikt, zowel oude en nieuwe producten. Het was maar net wat er paste.
Hier volgt een lijst.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Lily of the Valley
Vlinder: oudje van MDesign
Labels: Craftables CR1352
Afbeelding: Matties Mooiste MB0173
Afbeeldingen: Graphic45
Tekst: CS0902
Vogelooi: Cart-us
Fotovel: Hobbytheek (2 afbeeldingen daes)
Vel Tiny IT548
Teksten: Kaisercraft
ATC/Pocketletter PL6501
Pijl: Collectables COL1389
Script: Victorian Vintage CS0864
Plantjes: ByMarleen Craftables CR1464
Houten embelishments, lint, waxkoord, parels, hoekje, lasercirkels
Vintage Photo distressinkt, distresser, kant

Groetjes
ANITA



6 opmerkingen:

  1. Héél leuk Anita en bedankt voor de uitleg. Hier ligt ie al wel in elkaar maar nu nog versieren.
    Fijn weekend.
    Groetjesvan Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk ,geen wonder dat jullie
    het niet af hadden.erg mooi gemaakt.
    Fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Anita!! Deze heb je heel erg gaaf gemaakt!
    Schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewerldig dat je hem toch nog hebt gemaakt.
    Ziet er top uit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita