dinsdag 7 mei 2019

Flower Language


Wat een week..... vorige week dinsdag ziek geworden, donderdag weer 'beter', toen werd manlief ziek ,vrijdag dochter en haar schoonmoeder, onze schoonzoon zondag en ik zondagavond weer.
Allemaal aangestoken door onze kleindochter....rota virus.
Wat besmettelijk zeg, niet leuk meer!
Ik ben weer op de been, nog slapjes maar daar werken we aan, maar weer proberen te eten nu. De rest is gelukkig ook allemaal weer fit.
Er is deze week dus niet veel creatiefs gebeurd dat begrijpen jullie wel.
Deze label maakte ik daarvoor al, dus heb ik toch wat om te laten zien.
Het plaatje heb ik uit een knutselblad geknipt. Vond het te mooi om zomaar weg te gooien en terecht zoals je ziet.

Wat heb ik gebruikt:
Label: Crealies
Bubbles: Dutch Doobadoo 470.990.002
Script: Craft Emotions
Distressinkt: Dusty Concord
lint, waxkoord

Groetjes
ANITA


1 opmerking:

  1. Gelukkig dat je weer bent opgeknapt!!
    Prachtige label laat je zien!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita