zaterdag 29 juni 2019

Heppie Bursdee


Omdat ik het letterboard van Karin Joan zo leuk vind heb ik er ook nog een kaart mee gemaakt voor onze jarige zoon. 36 jaar alweer!!! Waar blijft de tijd......!
De tekst zag ik bij Anja Zom op een kaart en zij had hem weer op internet gevonden.
Wat is dit toch een veelzijdige mal. Ik ga hem zeker nog vaker gebruiken.
Onze zoon moest wel lachen toen hij de tekst zag.....hihi!
Ik heb er verschillende merken bij gebruikt, gewoon omdat het zo mooi paste..
Op dit moment maak ik toch wat minder creaties, het is vaak te warm en dan is het ook fijn om andere dingen te doen samen met met mijn man.
Komende week wel weer een challenge van MDesign dus houdt mijn blog in de gaten.

Wat heb ik gebruikt:
Designpapier: Pretty Paper bloc Weathered Wood PK9155
Letterboard: Design Folder DF3454
36: Creatables LR0582
Bierglas: Stampin'Up! stempelset Mixed Drinks 
Kaars, cupcake, ballon: Stampin'Up! stempelset Party Wishes 
en bijpassende ponsjes
Thick Bakerstwine

Groetjes
ANITA


3 opmerkingen:

  1. Hi there! I could have sworn I've visited your blog before but after going through many of the articles I realized
    it's new to me. Nonetheless, I'm definitely delighted I came across it
    and I'll be bookmarking it and checking back regularly!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze Letterbox kaart voor je zoon! De vorige is ook al zo leuk. Bij mij gaat het net zo met dit warme weer. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n schitterende letterbord-kaart!! Wat kun je hier toch lekker veel kanten mee op!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita