donderdag 29 augustus 2019

Even heel wat anders


Even wat heel anders anders worden jullie flauw van dezelfde soort kaarten.....haha!
Dit is een heel lief kaartje geworden met een bloem van Crealies.
Ik heb hem heerlijk zitten inkleuren met Zig markers en een waterperseel.
Zo rustgevend.
De tekst vind ik ook zo mooi en zo waar!!
Volgende keer krijgen jullie toch weer een kit kaartje hoor, heb er nog een heleboel....hihi!

Wat heb ik gebruikt:
Bloemenstempel: Crealies
Tekst: Crafts &Things
White Pearls: CA3132 (MDesign)
ZIG markers

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met deze mooie ingekleurde bloem! Even wat anders is voor jezelf ook wel eens een leuke afleiding al zijn je kit kaarten ook om door een ringetje te halen. Nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Dat las ik op je andere blog waarvan ik het bestaan niet wist.. Ik ga je daar ook maar eens volgen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met mooie tekst!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en de tekst heel erg mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met mooie bloemen stempel en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is schitterend Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita