donderdag 31 oktober 2019

Challenge 235 Marianne Design Challenge blog

En weer 2 weken voorbij, wat gaat de tijd toch steeds snel.......
Vandaag staat challenge 235 weer op het blog.


Gerlinde mocht het thema bedenken en dat werd LIEFDE.
Leuk om eens te maken als het geen Valentijnsdag is.
Ik had de uiltjesstans nog in de verpakking zitten en dat kan toch echt niet.....
Dit keer dus gewoon gebruikt voor deze kaart samen met het letterboard.
De tekst schoot me 's nachts in bed ineens te binnen dus die heb ik uitgewerkt.
Wil je ook graag meedoen? 
Dat kan hoor, je hoeft geen blog te hebben want met Facebook kun je ook meedoen.
Er zijn altijd leuke prijzen te winnen en aangezien we de random laten draaien heeft iedereen evenveel kans om te winnen.
Kom dus snel aar het Marianne Design Challenge blog en ga aan de slag.

Wat heb ik gebruikt:
Designpapier: Pretty Paper bloc Eline's Snowflake Kisses PB7057
Letterboard en tekst: Design Folder DF3454
Tak: Creatables LR0558
Uilen: Collectables COL1475
Blaadjes: Craftables CR1336

Groetjes
ANITA


6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan met de uiltjes in combinatie met het letterbord. Mooi thema tussen de kerstkaarten door. Ik ga er weer mee aan de slag

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, helemaal geweldig deze kaart met supergave tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig díe tekst 😀
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke tekst bedacht en die combinatie van letterbord en uiltjes werkt prima Anita. Ze zijn leuk hé?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Anita met een originele tekst,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig deze kaart. De tekst is er heel mooi bij. Groeten Trijntj

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita