zondag 10 november 2019

Kerstgordijn.....

Een rare titel maar dat is wat ik er van kan maken.
Bij de Egel hebben ze een leuke challenge.
Maak een geplooide kaart!!!!
Gelukkig zit er een voorbeeld bij hoe je zoiets maakt en daar kun je weer mee varieren.
Aangezien ik nog niet genoeg kerstkaarten heb is dit er ook weer eentje geworden.


De tekst is gembossed dus die zie je minder goed op de foto.
Ook de achtergrond is geembossed met kerstbomen van Vaessen.
De stansen zijn oudere Creatables van Marianne Design.
Heb jij ze nog?
Zoals ik al zei een challenge van de Egel dus daar gaan we hem plaatsen.
Snel weer verder met andere kaarten.

Wat heb ik gebruikt:
Designpapier Pickup Creative it Yourself
Embossing achtergrond: Veassen
Embossing tekst: Christmas Greetings van Crafts Too
Poinsetta: Creatables LR0122
Dennentak: Creatables LR0181
Mirrorpaper gold: CA3134

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart ! Ik heb die oudere kerstroos inderdaad ook nog.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je maakte een mooi kerstgordijn Anita. Leuk afgewerkt met die mooie bloem. Mooie kerstkaart zo.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kerstgordijn, Anita :-D
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita