woensdag 19 februari 2020

Be-you-tiful


Op club de Schatkist is een leuke sketch voor de wedstrijd van februari.
Ik heb er dit kaartje voor gemaakt, een beetje in vintagestijl toch weer.
Dat papierblok is daar ook prima voor geschikt.
De kan en takjes zijn ook van Marianne design.
Ik had ze nog niet gebruikt dus dat werd wel tijd.
Leuk hé zo'n boeketje in een kan waar ik wel herinneringen aan heb. Bij mijn oma stonden die altijd op de kast in de slaapkamer met een bak van hetzelfde erbij. Badkamers hadden ze toen niet dus werden die gebruikt als wasstel om je op de slaapkamer op te frissen als je uit bed kwam.
Wie kent dat ook nog?
Voel me echt oud als ik dat zo vertel.....haha! Leuk dat dit zo weer terugkomt op onze kaarten.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Brocante Summer PK9166
Label: Basic Shapes Craftables CR1391
Kan en takjes: Craftables CR1499
Bloemen: Craftables CR1501
Tekst: Jenine's Mindful Art Collection
Lint: Seambinding
Kant, scrappersfloss

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita. Ik herken dit ook nog van bij mijn Opa en Oma, wij noemden dit een lampetstel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart heb je gemaakt. En inderdaad stond ook bij mijn opa en oma.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita