maandag 10 februari 2020

Tis the Season


Ja nog een kerstkaart hoor ik jullie denken....ja dus!
Ik loop een beetje achter met plaatsen en maak er ook nog, dus...
Deze kaart is al lang en breed aangekomen op plaats van bestemming, dus is al van vorig jaar.


Je hebt er al eerder eentje voorbij zien komen met de kerstbal in de binnenkant, maar dat was zo leuk dat hij nog een keer komt.
Ach wat moet ik er verder over kwijt, gewoon een kerstkaart weer.

Wat heb ik gebruikt:
Kaart: Action set
Vellum
Strikken en pins: Collectables COL1441 Karin Joan
Ster: Collectables COL1442 Karin Joan
Tekst binnenin: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Diamond Gems: JU0952

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het niet erg kerstkaarten te bekijken hoor!En deze is wel erg leuk met die verrassing aan de binnenkant! Erg leuk gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feestelijke kerstkaarten, Anita. En leuke inspiratie voor kerstkaarten mag van mij het hele jaar door, hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita