maandag 2 maart 2020

Geen jaar ouder....


Dit model had ik al super lang liggen en wilde dat toch wel eens maken.
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort patronen er op een stapel liggen......de tijd hé!
Deze is gelukt dus....


Hier van de zijkant bekeken. 
Het is geen moeilijk patroon al lijkt dat wel zo.
Ik heb hier het mooie papier gebruikt van Jenine's Mindful Art Collection.


En zoals je kunt zien past hij gewoon in een envelop, plat gevouwen.
Nouja plat.....door de bloemen niet echt dus, daar moet ik volgende keer maar rekening mee houden ....hihi!

Wat heb iek gebruikt:
DSP: Jenine's Mindful Art Collection
Tekst: Felicitaties: CS0987 MDesign
Celebrate: Studiolight Essentials
Bladeren: Craftables CR1494
Pearls white: CA3132
Paperflowers en takjes
Veren
Kant

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Heel mooi Anita! Dit model heb ik in het verleden ook wel eens gemaakt en viel inderdaad reuze mee. Maar ja er zijn zoveel leuke patronen en maar zo beperkt de tijd...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita