maandag 20 april 2020

Theezakjeskaart


Heerlijk dat je nu eens extra tijd hebt om wat nieuwe dingen uit te proberen. Voor mij nieuw dus.
Een tijd geleden zag ik bij Ludiec dat ze gebruikte theezakjes gebruikten.
Je laat ze drogen, knipt ze open en gooit de gedroogde thee eruit.
Hier ga je op stempelen, zo grappig om te doen.
Waarom gooien we eigenlijk nog zoveel dingen weg....?
Ik heb hier eerst een achtergrond gemaakt met Distress Oxide inkt en wat stencils en daar het bestempelde theezakje opgeplakt.
Toch maar vaker doen.
Wat vinden jullie ervan?

Wat heb ik gebruikt:
Bloem: Different Colors
Tekst: Joy/Noor 6410/0013
Stencil: Pronty
Puntjes: Crealies
Distress Oxides: Squeezed Lemonade, Seedless Preserves

Groetjes
ANITA


2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita