donderdag 7 mei 2020

Challenge 248 Marianne Design Challenge blog

Twee weken zijn weer omgevlogen.
Tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog  
Ik heb er dit keer een CAS kaart van gemaakt.


Jolanda heeft het thema bedacht.
Maak een kaart in blauw-zwart-wit met minimaal 3 producten van MDesign
Niet helemaal mijn ding die kleuren.....


Ik heb een kaart nodig om iemand sterkte te wensen die een zware operatie moet ondergaan en toevallig van CAS kaarten houdt.
Die krijgt dus deze kaart.
Ik heb een basisstans gebruikt van Décotime en daar een vouw in gemaakt.
Zo blijft hij ook zelfstandig staan en heb je geen standaard nodig.
De stempel is door Majoleine ontworpen voor MDesign, ik had hem nog niet gebruikt.
Nu wel dus.
Hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen al is deze challenge minder gemakkelijk dan de vorige.....laat je uitdagen!!

Wat heb ik gebruikt:
Snijmal: Décotime
DSP: Côte d'Azur PK9146
Embossing: Marjoleine's Design Folder DF3455
Afbeelding: Marjoleine's Stamps MZ1902
Tekst: Strand CS1024
Parels: white CA3132
Lint, Pigma Micron pen

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in mooi model, Anita. Het is goed gelukt ook al vind je het niet "je ding".
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Anita, erg van toepassing in deze tijd,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita