maandag 11 mei 2020

Een knuffel in....


Een knuffel in een papiertje wilde ik mijn zus geven omdat ze in deze tijd extra voor mijn 94 jarige moeder zorgen moet. 
De thuishulp en thuiszorg kwamen niet meer dus kwam alles op haar schouders als enige in de buurt van onze moeder.


Aangezien ze helemaal gek is op hun hond Nima vond ik dit wel toepasselijk.
Het is een shakerkaart geworden op een ondergrond van Dutch Doobadoo die als verrassing bij een bestelling zat.
Heb hem deels opgeplakt zodat er een label in kon.
Natuurlijk is daar nog een persoonlijke boodschap aan toegevoegd voor ik hem verstuurde.
De achtergrond is speciaal papier dat ik na het embossen heb opgeschuurd zodat de kleur van de achterkant erdoor komt en de hondenpootjes beter zichtbaar zijn.
Hij is ontvangen dus nu kan ie online.

Ondertussen kan hij ook meedoen aan een challenge op Facebook bij Arts&Cards

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Dutch Doobadoo
Embossing: Design Folder DF3411
DSP: French Antiques PK9167
Cirkel: Craftables CR1474
Shakerwindow: LR0025
Afbeelding: Matties Mooiste MB0184
Bot/bak: Craft Stencil PS8030 (hondenhok)
Swirl: Creatables LR0414
Takjes: Craftables CR1494
Label: Craftables CR1510
Knuffeltekst: Anna Gretha
Tekst label: Joy!Crafts (Noor)
Kaartenstandaard: Craftables CR1507
Lint, hennepcord, bloemen

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en een lief gebaar naar je zus Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief om je zus met dit prachtige kaartje een knuffel te geven.
    Schattige hondjes.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Anita ! Zal wel zwaar zijn voor je zus ! Heel leuk voor haar .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita