woensdag 24 juni 2020

Flowers Bloom.....


Ik zag op Facebook een challenge van Crafters Compagnion en realiseerde me eigenlijk dat ik allerlei producten van dit merk in huis heb.
Dacht ach laat ik mezelf eens uitdagen om daar wat mee te doen.....erg hé?
De geëmboste achtergrond lag er al maar nog zonder kleur, dus ben ik er mee aan de slag gegaan met Nuvo embellisments mousse in in Burnised Bronze.
De prachtige Doily is uiteindelijk bijna helemaal verstopt achter de bloemen...jammer want hij is heel erg mooi.
De tekst is ook van Crafters.
Alleen de takjes niet, die zijn van Marianne Design.
De bloemen zaten aan gekochte takken, heb alleen alle plastic meeldraden etc vervangen door mooiere meeldraden.

Wat heb ik gebruikt:
3D embossing folder: Crafters Compagnion
Nuvo Embellishment Mousse: Burnised Bronze
Takjes: Craftables CR1432
Doily: Gemini Die Crafters Compagnion
Tekst: Floral Friends Crafters Compagnion
Bloemen, meeldraden, lint

Groetjes
ANITA




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige romantische kaart! 🤩
    Heel inspirerend, dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige romantische kaart! 🤩
    Heel inspirerend, dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita