dinsdag 16 juni 2020

Gezelligheid kent geen tijd!

Hoe waar is de titel en wat missen we dat, verjaardagen vieren, gezellig op bezoek bij elkaar en bijkletsen.
Zou het ooit nog als vanouds worden????
O wat hoop ik dat!! Jullie ook?

Ik heb een mannenkaartje gemaakt met alles wat gezellig is voor de meeste mannen.


De sketch is van de Egel en het embossing was een extra thema daarbij.
Ook de tekst heb ik bewerkt met embossingpoeder.
Ik wilde er eerst een verhuiskaart van maken met al die stenen en hout maar ik kwam er echt niet uit.
Wist gewoon niet hoe ik hem verder moest aankleden. Hebben jullie dat ook wel eens....zo'n soort van blackout?
Tja en als het papier dan al vast zit moet je wat anders bedenken toch ...haha!
Hopelijk kunnen de mannen later dit jaar weer gezellig samen voetbal kijken met een biertje erbij.
(al zit ik er niet echt op te wachten, heb helemaal niets met voetbal en dat geschop en geschreeuw...)
In ieder geval kan ik wel wat mannenkaarten gebruiken, heb er nauwelijks nog op voorraad.
Oja de verhuiskaart is ook klaar, toch nog gelukt maar wel héél anders...!!!

Wat heb ik gebruikt:
Embossingfolder: Design Folder DF3403
DSP: Pretty Paper bloc Men Only PK9169
Pretty Paper bloc Winter Days PK9164
Pretty Paper bloc Wood & Stone PK9170
Biersetje: Collectables COL1482 ByMarleen
Voetbal: Sports Creatables LR0659
Tekst: Proost CS1056 ByMarleen
Mirrorpaper: Gold CA3134
Embossingpoeder

Groetjes
ANITA



5 opmerkingen:

  1. Haha, soms lukt inderdaad niet wat ik in gedachten had maar gelukkig is papier geduldig. Een gave kaart voor een voetbalfan die wel een biertje lust.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Anita.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat het niet de kaart is geworden die je in gedachten had, vind het ik toch een leuke kaart geworden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha geweldig herkenbaar dit. Al merk ik dat de mannen uit mijn omgeving mijn zelfgemaakte kaartjes enorm waarderen. Dus vooral blijven doorgaan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave en stoere mannenkaart Anita!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart geworden, en ja dat je vast loopt en niet weet hoe verder herken ik hoor. De kaart is van de week zelfs in de prullenbak beland. Dank je wel voor je bijdrage aan de sketch challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita