maandag 27 juli 2020

Een meisje


Binnenkort gaat mijn sportinstructrice bevallen van een meisje.
Ik heb een leuke rammelaar gehaakt en deze vliegerkaart naar aanleiding van een make en take van Joy Crafts! op Facebook.
Wat een grappig modelletje om te maken.


Ook de binnenkant is bewerkt.
Het mooie papier is van Noor en Zo!
Past prima bij zo'n schattig kaartje.
Ik moet het nog even bewaren maar wilde het wel even laten zien.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon: Joy Crafts!
DSP: Zomergeluk - Noor en Zo
Labels: Country Garden - Noor en Zo
Tekst: Eline's Animals babytekstjes EC0171 MDesign
Hempcord, lint, klittenband

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Prachtig die vlieger ,en de rammelaar is ook mooi gemaakt,en samen een prachtig cadeautje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig setje,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita