donderdag 9 juli 2020

Gezellige Feestdagen


Het wordt eigenlijk al weer tijd om aan de kerstkaarten te beginnen, dan bedoel ik dus wat fanatieker dan voorheen.
Ik maakte er al wel kaarten om te plaatsen bij 52 Weeks to Christmas en dat lukte regelmatig maar niet altijd.
Nu er weer nieuwe kerstproducten uitkomen moeten we dit maar weer gaan oppakken....
Zoals iedereen heb ik natuurlijk ook nog legio knipvellen en allerlei uitgestanste spullen liggen van andere jaren. Eigenlijk zouden die eerst eens opgemaakt moeten worden.
Tja en of ik daar zin in heb.....nou eigenlijk niet. 
Liever start ik weer met de nieuwe dingen.
Hebben jullie dat nu ook?
Toch maar eerst wat 'ouds' weggewerkt.
Van dit papier lag er nog steeds een stuk op mijn buro, evenals wat uitgestanst spul in een bakje.
Heb daar dus eerst maar wat mee gemaakt. 2 kerstkaarten zelfs en nog steeds een stukje over...
Wat doe je eigenlijk veel met een groot scrapvel.
In ieder geval weer wat opgeruimd en nog in de traditionele kleuren ook.....

Wat heb ik gebruikt:
DSP: voorraad
Afbeelding: EWK1245 (MDesign)
Tekst: Fijne Kerstdagen (MDesign)
Lint, Bakerstwine
Rest: uit burobakje

Groetjes
ANITA



14 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met een oud knipvel Anita. Mooi in de kerstkleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat komt wel bekend voor hoor! Nieuwe dingen zijn altijd leuk, maar de oudere spulletjes waren ooit ook nieuw moet je maar denken! Ik heb ook veel liggen , maar probeer wel steeds wat te gebruiken, op zich al een uitdaging! Je kaartje is mooi en deze plaatjes blijven leuk! Mooie kleurtjes ook! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer herkenbaar Anita,

    Ik heb dat met stempels vooral.
    Je kaartje is prachtig.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, Anita. En elke kaart die je gemaakt hebt is er maar vast eentje, toch.
    Heel herkenbaar, wat je beschrijft. Ik neem me regelmatig voor om eerst mijn "oude" spul op te maken, voor ik weer iets nieuws mag kopen, maar ja, dan zie ik weer iets leuks en dat is dan nieuw en daar heb ik dan veel meer zin in dan in wat ik al heb. Maar ik blijf het dapper proberen ;-)
    Jouw kaart is heel geslaagd, met een groot scrapvel kun je inderdaad veel. Je hebt het mooi gecombineerd met je plaatje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat herken ik ook wel een beetje Anita....maar we hebben ook zoveel he?
    Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mix graag mijn materialen. Ineens een en ander uitstansen doe ik niet meer, ik merk dat ik die dan of vergeet of het kleur past dan nét niet...
    Heel mooie kerstkaart.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, heel bekend hoor, veel "oude" spullen, maar die nieuwe zijn zo verleidelijk.... :) Je kaart is prachtig, heel mooi papier, plaatje en versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Anita, wat je al niet met restjes en spullen die je hebt liggen kunt maken. En toch heb ik dat ook dan zie ik een mooie nieuwe stempel en denk ja - nee- toch doen of niet.
    Het blijft verleidelijk. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie "nieuwe" kerstkaart geworden met die "oudere" spulletjes Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch weer een prachtige kerstkaart met de "oude"spulletjes. Ja klinkt heel bekend,maar ik ben nu toch ook maar eens begonnen met wat oudere spullen op te maken. Maar of dat blijft lukken????? De tijd zal het leren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kerstkaart Anita...en ook ik bezig om ouder designpapier te gaan gebruiken..met een beetje combineren kom je toch weer tot een mooi kaartje zie je wel...
    Groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi Anita !!!!
    Als ik al mijn "oude" papier op moet maken ...
    heb ik een tweede leven nodig...
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, geslaagde kaart
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita