vrijdag 24 juli 2020

Goede dingen hebben.....


Dan weer eens even wat héél anders.
Ik ben een beetje aan het experimenteren geweest met vanalles.
Met reliëfpasta en mos van Cadence, maskstencils van Dutch Doobadoo. rijstpapier van Studiolight, scriptstempel en teksten en afbeeldingen van Jenine's Mindful Art collection.
De kaart heb ik opgestuurd naar Angela van Angela's Hobbycorner. 
Afgelopen weekend is haar website online gegaan en tot 31 juli krijg je 10% korting op alles.
Onder dezelfde naam vind je haar ook op facebook.
Mocht je iets willen bestellen dat nog niet in de winkel staat, neem dan gerusr contact met Angela op, zij kan het voor je bestellen.
Samen met Frieda en Josje zit ik in het designteam.
Zo leuk is dat.
Inmiddels heb ik ook al een prachtig designteampakket ontvangen dus daar ga ik mooie creaties mee maken. Vanaf augustus kun je onze creaties daar gaan zien.
Elke week iemand van het team, dus ga ons volgen om niets te missen.

Wat heb ik gebruikt:
Rijstpapier: JMA
DDD stencils Grunge Clock 470.715.154
Art Script 470.715.152
Blokjesstempel: Bits & Pieces Crealies
Candence Reliëf Paste en mos
Wax: Achemy goud
Scriptstempel: Craft Emotions
Tekst: Studiolight JMA02
Afbeeldingen: Studiolight Stansblok JMA04
Distress Oxides

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita