donderdag 27 januari 2011

26ste Challenge Marianne Design Challenge Blog


De 26ste challenge alweer. Het thema is WINTER. Al is dat geen moeilijk thema toch was het voor mij moeilijk om de kaart af te krijgen. Waren wij 2 weken geleden hier thuis aan het klussen, nu heeft onze jongste dochter en haar vriend de sleutel van hun apartement gekregen en was ik daar weer bezig.....nouja tot ik ziek werd. Ben pas net uit bed om dit even te laten zien. Ga zo weer even lekker verder uitzieken.
Als je het leuk vindt om met de challenge mee te doen kijk dan snel op het Marianne Design blog http://mariannedesign.blogspot.com/ voor de voorwaarden en de mooie kaarten van de andere DTleden.
Op  Hobbynu is ook een leuke wedstrijd met als thema een winterkaart http://hobbynu.nl/weblog/marianne-design-kaartenwedstrijd-januari-2011.

The 26th challenge at the MDblog. The theme is WINTER. It's not such a difficult theme but it was hard for me to get the card ready. 2 weeks ago we where working here in the house and now my daughter and her friend got the key of their new appartment and I was helping painting there.......just untill I got ill. I just came out of my bed to place this challenge .
If you like to join this challenge look at the Marianne Design blog http://mariannedesign.blogspot.com/ for the rules and the beautiful cards of the DTteam.

Paper: Pretty Paper bloc Old Fashioned Nursery
Circle: Creatables LR0152
Embossingfolder: snowflakes 37-1937
Iceborder: Creatables LR0135
Tree: Creatables LR0136
Image: clearstamp MD CO9604 (copics)
Sentiment: Eline's christmas EC0099
Aleene's True Snow

ANITA

7 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Anita, winters is tie zekers.
    Geef mij nu de lente maar hoor;)
    beterschap....ik hoop dat je snel opknapt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg het er koud van! Mooi kaartje geworden. Heel veel beterschap, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!! hele leuke cirkel met de sneeuwvlokjes erop.
    Beterschap,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita

    Wat een schitterend winters kaartje is dat!
    Mooi gedaan!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart Anita! erg leuk met die nieuwe mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo met de opening aan de voorkant, een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anita,
    Een hele mooie kaart. Hier schijnt de zon maar winters koud. Dus je kaartje past nog wel.
    Ik hoop dat je je al iets beter voelt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita