donderdag 24 augustus 2017

Bloghop Marianne Design Inspiratie blog


Leuk dat je meedoet met de Marianne Design bloghop van deze maand!
De bloghop start bij het Marianne Design Inspiratie Blog. Ben je daar niet begonnen?
Klik dan op onderstaand logo en lees alles over de bloghop en de verloting van de bloghop-prijs!


Hop tussen donderdag 24 augustus en zondag 28 augustus gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.
Dit is de volgorde van de bloghop:
Hanny
Anita (je bent nu hier)
Wybrich
Rimmie
Finisch Marianne Design Blog

Al enige jaren zijn deze plastic stencils verkrijgbaar bij Marianne Design. Dit zijn stencils om nummers mee uit te snijden. Ze zijn er in twee maten. Meestal zie je dat mensen de stencils overtrekken op papier en het dan uitsnijden of knippen, maar je kunt veel meer kanten op met dit soort vorm stencils. We laten tijdens deze bloghop zien hoe je ze kunt toepassen op een kaart.

Deze kaart heb ik er mee gemaakt:



Ik heb de cijfers op elkaar gelegd en in zijn geheel, zonder naad, overgetrokken op designpapier. 
Daarna geplakt op wit cardstock en met een randje uitgeknipt.
Als basis gebruikte ik wit cardstock 16 x 20 cm met een rilvouw op 8 cm.
Hierop is de 92 vastgeplakt.
Alle versieringen zijn gemaakt uit hetzelfde blokje designpapier met de mooie verlopende kleuren.
De bloemen zijn gemaakt met Mulberry Paper en zelf op kleur gebracht.
De tekst is van een stempelset van Karin Joan.

Gebruikte materialen:
Cijfers: CA3111 large
Dessinpapier: Aqua Color PK9147
Bloem/blad: Creatables LR0478
Tekst/ballon: Karin Joan KJ1701
Hedra: Creatables LR0469
Parels: Butterflies CA3116
Hartjesrand: Craftables CR1392
Mulberry Paper: RB2219
Distressinkt: Evergreen Bough
Memento: Sweet Plum
Parels, scrappersfloss

Je mag nu verder hoppen naar 

Denk er om dat je overal een reactie achterlaat om kans te maken op de bloghop prijs.

Veel hopplezier
ANITA





30 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk idee. Dat ga ik zeker bewaren. Ik heb al de materialen behalve de cijfers. Dus dat komt nog helemaal goed :)
    Ik ga hem zeker ook eens maken!!
    Bedankt om je inspiratie te delen!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie felicitatiekaart voor een oudere dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor volwassenen houdt ik niet zo van leeftijd/cijfer kaarten Maar deze vindt ik wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat een super leuke kaart.
    Leuk idee om de cijfers zo aan elkaar te doen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Anita, een heel inspirerend idee.
    Een hele chique kaart voor een 92-jarige.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat aquacolor designpapier, dat verloop is erg mooi en de bloemen uit mulberry paper is ook erg mooi. Mooi kaartje en een hele nette leeftijd!!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anita! Het aquacolor papier gebruik ik ook heel veel. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zo kan het natuurlijk ook de cijfers aan elkaar! Voor een 92 jarige...willen wij ook wel worden hè, want we zijn nog lang niet uitgeknutseld! Prachtige kaart Anita en ik hop naar Wybrich....leuk dit!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart heb je met de cijfers gemaakt mooi papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppie kaartje Anita voor je moeder die jarig was. Erg leuk geworden. Je andere kaartjes zijn ook prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anita en dank je voor de info. Ik vroeg me altijd af of je nou de basis moest overtrekken of dat je het met design papier doet. Jij doet het met design papier en maakt dan de achtergrond met het gewone witte papier. Weer iets geleerd.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Very festive with lovely colors! The flowers and balloons are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi om de nummers op deze manier te gebruiken. Mooie kleuren heb je gebruikt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Anita!Vind de kleuren die je gebruikt hebt ook heel mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart, me schoonmoeder word binnenkort 80 ik ga het zeker proberen.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze leeftijd verdient n prachtige kaart! En dat is het zeker geworden! Heel leuk zo de cijfers aan elkaar. De kleuren combinatie vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is ook een mooie warme kaart Anita. Ik had denk ik zelf de letters echt helemaal los geknipt en ze dan iets over elkaar opgeplakt. Ik vind de leeftijd zo iets onduidelijk ook al kun je de leeftijd wel zien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat 'n leuk idee zeg! Hier zou ik zelf niet opgekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart, leuk om op deze manier het getal 92 te maken. Je bloementoef staat er super bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Anita, mooie kleuren gebruikt
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi! Goed idee om het over te trekken op Design Papier ipv cardstock.prachtig DP trouwens en mooie leeftijd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een prachtige elegante kaart. Mooi dat de letters zonder naad in elkaar overlopen. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige stijlvolle kaart. Mooi met de cijfers op elkaar en een randje er om heen.
    Mooie kleuren combinatie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is just wonderful. Love all teh details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. so clever and so beautiful, I love the flowers!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita