zondag 13 augustus 2017

Geslaagd......


Deze blauwe kaart maakte ik voor mijn neef die geslaagd is voor zijn HBO opleiding.
Wat geef je zo'n jongen....natuurlijk.....wat geld!
Ik heb 2 envelopjes gestanst en gevouwen en wat stempels van Karin Joan gebruikt. 
Wat Doodle randjes om op te leuken en klaar.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: blokje Action
Envelopjes: Collectables COL1337
Tekst/kadootjes: Karin Joan KJ1702


Zij zus slaagde ook voor haar HBO ergotherapie, dus ook voor haar een zelfde soort kaart maar dan wat girly.
Zelfde techniek en idee gebruikt. 
De bloemen ingekleurd met wit potlood.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: blokje Action
Envelopjes: Collectables COL1337
Tekst: Karin Joan KJ1701
Bloemen: Karin Joan KJ1702
Derwentpotloden

Groetjes
ANITA


4 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten heb je voor je neef en nicht hun diplomering gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten Anita, ze zullen zeker in de smaak vallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaarten om geld cadeau te geven, leuk die envelopjes erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita