vrijdag 15 september 2017

Echte post is zoveel leuker.....


Ik ben meestel niet zo van de herfstkaarten, maar nu zijn er de Layered Stamps van Marianne Design en daar kun je toch mooie dingen mee maken zeg!
Ik ben lekker aan het experimenteren geweest met de Memento Dewdrops.
Lekker Inky Fingers maken.
Ik kan er wellicht iemand blij mee maken voor een verjaardag.
Wat vinden jullie er van?

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Canadian Fall
Takkencirkel: Craftables CR1419
Bloemen: Layered Stamps TC0858
Bladeren/eikels: Layered Stamps TC0857
Teksten: Post voor jou CS0993
Jutetouw, glittersteentjes

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooie warme kaart en het klopt helemaal, echte post is zoveel leuker. Mooie kaart heb je voor je zwager gemaakt, leuk met de trui.
    Je kaart voor de apothekersassistente is geweldig, heel leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anita, moet de layered stempel van de chrysanten nog uitproberen, heb 'm wel liggen maar nog niet gebruikt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita