zondag 15 oktober 2017

Label met Distress Oxides


Dit is de label die vorige week bij Hobbyvision is gemaakt tijdens de middag workshops.
Dit is mijn voorbeeld geworden naar een idee van Jolanda de Ronde.
Ik had op de beurs in Hardenberg wat Distress Oxides gekocht, ja moest er toch aan geloven.
Dit was dus mijn eerste creatie daarmee.
De ondergrond is gemaakt met Dutch Doobadoo masks. De vierkante hokjes zijn gemaakt met een mask van DDD en Gesso. Ook de randen zijn bewerkt met Gesso en de Doodle randjes met een Micron Pigma pen.
Het hart is van chipboard en is eerst bewerkt met Gesso en daarna met Oxides.
De vogel, bloemen, ticket en hedratak zijn allemaal van Marianne Design.
Afgewerkt met een doilie en  Perlen Pen
Een fleurig geheel geworden.

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf geworden, ga in december hiervoor een workshop volgen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi label en wat een prachtige kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anita! Ik heb er nog steeds een beetje moeite mee om met mixed media aan de gang te gaan. Oefenen, oefenen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita