donderdag 16 november 2017

Challenge 189 Marianne Design Challenge Blog

Willkommen Andrea



Na wat kerstkaarten weer even wat anders.
Voor de challenge op het Marianne Design Challenge Blog heeft Ellie het thema mogen bedenken.
Dat wordt een babykaart/creatie maar NIET in rose of blauw, dus alle andere kleuren mogen.
Verder uiteraard met minimaal 3 producten van MDesign.
Ik ben bezig gegaan met wit/beige en geel en een klapkaartje.
Hierboven de dichte versie met de-bossing hartjes.


En als het deurtje opengaat.........een vrolijke baby zwaait je tegemoet.


En dan de binnenkant bij een open kaart.
Er is nog voldoende ruimte om een naam toe te voegen als dat nodig is.
Op het MDesign blog staan prachtige creaties van ons designteam en de gastdesigner. Ga maar snel kijken.
Doe gezellig mee zodat je mee kunt dingen naar de prachtige prijzen en.....voor iedereen mogelijk want wij kiezen random.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper blocs Eline's Babies pink en Winter Dream
Embossing: Design Folder DF3438
Baby: Collectables COL1421
Dieren: Collectables COL1422
Vierkant: Basic Shapes Craftables CR1359
Afbeelding: Eline's Babies Sweet little girl AK0064
Hartenrand: Creatables LR0450
Bloemen: Collectables COL1323
Bladeren: Craftables CR1249
Diamond Gems: JU0952
Touw

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met dat deurtje waar de baby door komt piepen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje geworden Anita...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw wauw!!! Deze heb je wel even super leuk gemakt zeg.
    Wat een waanzinnig leuk modelletje.
    Fantastische details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie babykaart in een mooi zacht kleurtje, wat een gaaf model. Ook nog even al je kerstkaartjes bewonderd die ik had gemist.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOI anita dankjewel voor je reactie op mijn kaart maar je zei dat mijn strik blauw was maar dat is toch echt de mint kleur die ook Yvonne op haar kaart heeft gebruikt mint met de sterretjes van Eline
    ik wilde het je toch even laten weten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita