dinsdag 21 januari 2020

Zwart met goud


Ik heb ook nog wat CAS kerstkaarten gemaakt.
CAS = Clean and Simple, dus kaarten met veel lege ruimte.
Deze stempel van Marianne Design is daar super mooi voor.
Ik heb gestempeld met Versamark en dan bewerkt met goud embossingpoeder.
Een gouden randje en gouden pareltjes maken het mooi af.
Niets meer aan doen dus!!!

Bij Hobbyvision willen ze een CAS kaart zien

Wat heb ik gebruikt:
Kaarsen: Tiny's Border TC0878
Embossingpoeder: goud
Tekst: Eline's Xmas EC0150
Mirrorpaper: CA3134
Gouden parels: Rayher

Ik heb er ook eentje gemaakt met donkerrode embossingpoeder en ingekleurd.
Dat geeft toch wel een hele andere uitstraling.


Wat heb ik gebruikt:
Kaarsen: Tiny's border TC0878
Embossingpoeder: Merlot
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Rhinestones: CA3136

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel andere uitstraling.
    Mooie kaartjes.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend en twee totaal verschillende kaarten, ondanks dezelfde stempel. Bijzonder!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita