zondag 6 oktober 2013

Prettige Feestdagen

Welkom Anita als volger op mijn blog, hoop dat ik je kan inspireren.


 Eindelijk zijn alle werklui weg en is alles weer schoongemaakt.
Kan ik me weer richten op mijn creatieve uitspattingen.
Nu eerst een kaartje voor Freshly made Sketches met natuurlijk een sketch.
Dit designpapier had ik op de beurs gekocht en was nog niet gebruikt en daar moest verandering in komen.
Ik heb alleen geen idee welk merk het is.
In ieder geval weer een kerstkaart voor de voorraad.

My foreign visitors can used the translationbutton at the top

Cirkel: Creatables LR0126
Tekst: Creatables LR0222
Glittersterretjes

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Such a pretty Christmas card! I love the embossed star design! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal een kaartje naar mijn hart!, met MD produkten en mooi achtergrondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous! Love the Christmas paper you've used in the background and the star die is lovely! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Dankje voor je warm onthaal. Mooi rustig kerst kaartje, heel mooi papier ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita