zaterdag 12 oktober 2013

From all of us......

Een hartelijk welkom aan Ineke, Annelies, Ellie en Ellen op mijn blog. 
Ik hoop dat jullie hier inspiratie vinden


Dit is nog een vergeten demokaart van de beurs in Rijswijk. Dacht echt dat ik er alles al had opgezet.
Wil hem jullie niet onthouden.


Ook de binnenkant is natuurlijk voorzien en sluit aan bij de voorkant.

Papier: Pretty Paper5 bloc Vintage Christmas
8-hoek: Craftables CR1249 met borduur
Afbeelding: MDesign Winter Woodland IT562
Takjes: Craftables CR1253
Bloemen: MDesign RB2220
Label en tekst binnenzijde: Collectables COL1325
Kant: MDesign

Kijk ook eens op mijn Stampin'Up! blog daar staat een kerstkaart in speciale kleuren en héél andere stijl

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Dankjewel Anita dat gaat zeker lukken ;-), zoveel moois te zien!

    Prachtig kaartje hoor, deze variant met schuine voorkant moet ik ook nog eens maken, heb een heleboel gemaakt, maar deze nog niet, ook erg leuk.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart heb je weer gemaakt
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Anita en nog bedankt voor je snelle reactie helemaal super!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis weer een prachtige kerstkaart.. zo zie je maar dat de traditionele kleuren en vintage het nog steeds fantastisch doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart en de vorm is mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita