donderdag 22 maart 2018

Challenge 198 Marianne Design Challenge blog

En dan zijn er weer 2 weken voorbij.
Voor mij anders dan andere weken, eerst flink ziek, dan de Marianne Design Clubdagen en gelijk daarna vakantie naar Lanzarote.
Gisteravond thuisgekomen en dan gelijk weer een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Dit keer heeft Ellie het thema bedacht en omdat nu de lente is begonnen wordt dat dan ook het thema: Maak een LENTEkaart met minimaal 3 producten van MDesign.
Dit heb ik gemaakt


Ik heb een Dutch Doobadoo mal gebruikt en daar een stukje bij aangetekend en dat omgevouwen.
Aan de voorkant de tekst met wat bloemtjes verwerkt.


De onderste foto zie je hem in volle glorie met blauwe druifjes, vogeltjes die een nestje maken etc.
Een lekker voorjaarsgevoel dus.
Komen jullie ook gezellig meedoen met deze toch wel gemakkelijke challenge. 
Er zijn weer prachtige prijzen te winnen.

Deze kaart stuur ik ook in voor de challenge bij de Egel:  Things with wings

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Dutch Doobadoo 470.713.154
Cirkel: basic shapes Craftables CR1331
Afbeelding: Birds VK9553
Tak/vogel: Creatables LR0457
Varens: Creatables LR0403
Blauwe Druifjes: Creatables LR0402
Vogelhuis/vlinder: Collectables COL1309
LENTE: Collectables COL1397
Parels offwhite: CA3133
Scrappersfloss, bloemenponsje

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel leuke lentekaart! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Heel gaaf dat je meedoet met onze '#54e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita