donderdag 8 maart 2018

Challenge 197 Marianne Design Challenge Blog


Wij zijn weer klaar voor een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog.
Wybrich heeft iets leuks bedacht en dat is Maak 2 scraplings met minimaal 3 x MD op elke scrapling! Weet je wat een scrapling is?
-Een scrapling is het strookje papier wat je overhoudt als je van een a4 een dubbele vierkante kaart snijd van 27 x 13,5 cm. Het overgebleven strookje is ongeveer 27 x 6,5 cm. -
Ik ben lekker aan de slag gegaan met lentedingen, ik heb er ook zo'n zin in dat het warmer wordt met een zonnetje......kan niet wachten.
Kom ook gezellig meedoen met de challenge en laat je uitdagen.
Hieronder nog de kaartjes apart.



Wat heb ik gebruikt:
Embossing: Design Folder de Luxe DF3444
Afbeeldingen: Swans 1! IT583
Achtergrondvorm: Creatables LR0397
Golflijn: Craftables CR1361
Takjes: Craftables CR1419
Eendjes: Creatables LR0410
Rietstengels: Creatables LR0409
Teksten: Project NL PL1523
Veertjes 

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Anita, lekker kleurtje ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes. mooie kleur groen ook. de bovenste is mijn favoriet en dat komt door het jong op het nest met veer. Enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita