zondag 18 maart 2018

Gewoon mooi van Jenine


Deze 'kabinetkaart' heeft Jenine van Hobbyvision ontworpen voor de Dutch Doobadoo/Marianne Design dag.
Ik heb daar geholpen en heb de kaart gemaakt als voorbeeld voor op de tafels.
Dat is de bovenste versie.


Later heb ik thuis samen met mijn workshopdames de kaart nogmaals gemaakt in net wat andere tintjes maar wel hetzelfde blokje dessinpapier.
Het blijft een prachtig ontwerp met dank aan Jenine.

Wat heb ik gebruikt:
Dutch Doobadoo mal
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Sweet Romance
Embossing: Design Folder de Luxe DF3444
Afbeelding: Mattie MB0170
Vlinders: Creatables LR0509
Tak-blad: Creatables LR0480
Bloemen: Creatables LR0472
Parels white: CA3132
Jutetouw, roosjes

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita