dinsdag 22 mei 2018

Hello


Zomaar een kaartje gemaakt met allerlei materialen.
Het was voor een challenge met een sketch op Facebook bij Craft Sensations.
Met het mooie weer zit ik niet zoveel in mijn werkkamer om te knutselen dus worden er ook minder creaties gemaakt.
Het is even niet anders., komt wel weer.

Wat het ik gebruikt:
Dessin: Craft SensationsSweet Candy
Cirkelrand: Creatables LR0141
Afbeelding: Mattie MB0169
Vierkant: Basic Shapes Craftables CR1359
Bloem/blad: Craft Sensations
Blad: Alina Craft
Hello: Crafters Compagnion
Parels: CA3133 offwite

Groetjes
ANITA

Kijken jullie ook wel eens op mijn Stampin'Up! blog?
Daar staan weere hele andere creaties van mij.



2 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch, dat je van het mooie weer kunt genieten. Binnen zitten kan altijd nog, komt vanzelf weer...
    Mooie kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met al die verschillende materialen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita