woensdag 23 mei 2018

Van harte gefeliciteerd met daisy's


Ben ik de laatste dagen toch nog even met een kaartje aan de slag gegaan en vandaag afgemaakt.
Ik zag deze sketch op het blog van  Cheerful Sketches Challenge.


Toch is het niet helemaal geworden wat ik wilde, maar goed dat heb je soms.......
Ik heb al heel lang een blokje dessinpapier liggen van Wild Roses Studio met een stempel, maar nog nooit wat mee gemaakt. Nu dus het papier gebruikt.
Ik kan er vast iemand een plezier mee doen.

Wat heb ik gebruikt
Dessin: Blackberry Lane van Wild Roses Studio
Ovalen: Spelbinders
Afbeelding: Flower Meadow 1 van Tiny's IT601
Tekst: Hsppy Stamp
Daisy's: RB2225

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie zomerse kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje vol met daisy's...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart die je laat deelnemen aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in mooie kleuren.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita