zaterdag 19 mei 2018

Knuffels met aardbeien


Het is nu aardbeientijd maar het is nog best lastig om lekker aardbeien te kopen.
Heb al de nodige supermarkten en de markt geprobeerd maar echt zoet zijn ze nergens.
Vandaag bij de groentenman gekocht, die smaken ietsjes beter maar nog niet je van hét.
Deze week zelf maar een bak op poten gekocht en aardbeienplantjes gepoot in de hoop dat die beter zullen smaken.
Dit kaartje staat bol van de heerlijke aardbeitjes.


In combinatie met de mooie halve cirkelstans van Marianne design en de tekst van Anna-Gretha ben ik tevreden hiermee.
Kan er beslist iemand blij mee maken.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc French Roses
Halve cirkel Creatables LR0517
Cirkel: Craftables CR1248
Afbeelding: Herbs & Leaves EWK1255
Aardbeien: Creatables LR0510
Label: Craft Date Collectables COL1445
Tekst: Knuffels Anna Gretha Design
Parels: CA3132 wit

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Anita! Het is inderdaad nog even wachten op lekkere aardbeien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke frisse kaart Anita. Mooi die "kanten" halve cirkels aan de zijkanten. Ik heb laatst aardbeien bij de boer gehaald en die waren heerlijk ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Direct van het land zijn de beste! Van de supermarkt valt mij ook altijd tegen, toch te waterig. Die op je kaart zien er om te smullen uit (ik heb m ook nog liggen). Mooi gecombineerd met de halve stansen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en fris Anita deze kaart. Daar maak je vast wel iemand blij mee! Vandaag de eerste aardbeien uit eigen tuin. Heerlijk sappig en zoet.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hap,heerlijk aardbeien.
    Soms zijn ze bij de Lidl erg lekker. Nog even wachten en dan zijn ze heerlijk zoet.
    Mooie elegante kaart heb je gemaakt.
    Fijne Pinksteren verder en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! Ik loop ook altijd aan doosjes aardbeien te snuffelen, of ze zoet zijn... :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita