vrijdag 7 augustus 2009

Dutch Card Lovers











Weer een nieuw kaartje voor een challenge. Ik heb alleen een probleem met uitsnijden omdat mijn photoshop het niet meer doet. De kaart is nu op een andere manier verkleind maar niet mooi uitgesneden. Het moet maar even zo.

De challenge is van Dutch Card Lovers (http://dutchcardlovers.blogspot.com/) made by Rosalien. I used paper of Studio Light, the stamp is from Marianne Design and the borderpunch is from Martha Stewart.

I loved to make this card although it's too hot outside for christmascards.


Anita
ps nieuwe goed uitgesneden foto toegevoegd.

2 opmerkingen:

  1. Het is idd erg warm voor een kerstkaart ....lol..maar ik vindt hem schitterend geworden.Je hebt trouwens een mooie stempel gebruikt. Toppie!

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart en ik dacht al, wat is er niet goed uitgesneden aan? lol

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita