dinsdag 3 november 2009




Vandaag wil ik jullie wat anders laten zien. Geen scrapkaart dit keer.
Zoals jullie misschien weten zit ik in het webteam van
Marianne Design (www.mariannedesign.nl).
De novembermaterialen zijn al in ons bezit. Deze 2 kaarten heb ik er vandaag mee gemaakt.
De ene is een klassieker met embossing en snijwerk met 3D. Wel héél nieuw is het mooie geborduurde papier. De andere kaart is een theaterkaart. Het is wel even wat borduurwerk maar dan wordt het wel mooi.
Hoop dat jullie dit ook eens leuk vinden.
-
Today something quite different that I want to show you. No scrapcard this time.
As you maybe now I'm a member of the webteam from Marianne Design(www.mariannedesign.nl).
The new materials for november were already send to the team. Today I made 2 cards with it. One of the cards if with embossing,3D image an some cuttingwork. The special stitched paper is very special. The other card is a theatrecard with lots of stitching, but very nice.
I hope you liked this item.
-
ANITA

5 opmerkingen:

  1. mooi Anita!

    het geborduurde papier is ook erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze creaties zijn zeker ook heel mooi,borduren en embossen is ook altijd bij mij nog favoriet.
    En dat geborduurde papier is ook mooi zeg.
    Ben ook met de nieuwe mal aan het stoeien.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Anita, het is heel iets anders dan een scrapkaart, maar zeker niet minder mooi. Ik vind vooral de onderste heel erg elegant.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita