donderdag 6 mei 2010

9de Challenge Marianne Design Challenge Blog




De 9de challenge van Marianne Design Challenge Blog is 'Moederdag'.
Dit romantische vintagekaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve moeder die al bijna 85 jaar wordt. Ik hoop nog lang kaartjes voor haar te mogen maken.
Het dessinpapier is van een vel van Marianne Design 'Sweet Romance', bewerkt met Distress-inkt, de afbeelding is van een vintagevel 3D-velVK9503, de kant is ook met inkt bewerkt, de swirl is van Creatable LR0111, de kleine bloemetjes zijn gemaakt met een retropons, de grote zijn gekocht. De stempel is van Clear Dollar Stamps.
-
The 9th Challenge of Marianne Design Challenge Blog is 'Mothersday'.
This romantic vintagecard I made for my most loving mother who is almost 85 years old. I hope I can make lots of cards for her in future.
The dessinpaper is from Marianne Design "Sweet Romance". I used Distress ink to make it older, the image is from a vintagepaper VK9503, the lace is also made darker with some ink, th swirl is from Creatable LR0111, the little flowers are made with a retropunch, the big ones I bought. The sentiment is from Clear Dollar Stamps.
-
ANITA

4 opmerkingen:

  1. WAUW, wat een prachtige kaart Anita!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart, ik weet zeker dat hij in de smaak is gevallen bij je moeder!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Wat zal je moedertje hier blij mee zijn geweest!
    Ik wens je ook toe, dat je nog heel veel van zulke kunstwerkjes voor je moedr mag maken, hoor!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita