dinsdag 12 oktober 2010

O Christmas tree....


Na een heel druk en actief weekend en maandag heb ik weer een challengekaart gemaakt voor het blog van Dutch Card Lovers http://dutchcardlovers.blogspot.com/.
Ik vond het best nog wel een lastige sketch, uiteindelijk ben ik wel tevreden.

After a very busy weekend and Monday I've made this challengecard for the blog from Dutch Card Lovers http://dutchcardlovers.blogspot.com/.
I found it a pretty difficult sketch, after all I'm satisfied.

Paper: Imaginisce Cottage Christmas
Tree: Creatable LR0136
Border: Creatable LR0134
Sentiment: CC Design
Perlen Pen

ANITA

8 opmerkingen:

  1. Die is wel heel apart, Anita! Erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort kaartjes vind ik zo enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Anita! leuk de rand met sterren aan de onderkant van de strook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart hoor leuk die rand met sterren. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart anita

    Bedankt voor je deelname aan DCL

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Anita!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan, mooie stans ook van de kerstboom.:)
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita